Stappenplan en tips voor het organiseren van een activiteit

Op deze pagina een kort stappenplan en wat losse tips zodat je bij het organiseren van een activiteit handvatten hebt.

(Basaal) stappenplan

  1. Bedenk je activiteit en wat je nodig zult hebben. Moet je een specifieke locatie regelen, zijn er sprekers nodig, is er financiering nodig van het HHP of Eureka?
  2. Regel de dingen die geregeld moeten worden voor je activiteit. Hou daarbij rekening dat dingen tijd kosten, doe bijvoorbeeld je aanvraag voor financiering, een locatie en sprekers ruim op tijd.
  3. Stuur een korte beschrijving van je evenement, inclusief datum en locatie naar de Commissaris Intern. Die zorgt ervoor dat het evenement gepromoot wordt op de website, Facebook en de Whatsapp. Je kan ervoor kiezen zelf de banner en de promotietekst te maken, maar dit word ook met plezier voor je gedaan. Insturen kan via Whatsapp of naar eureka.sv@gmail.com. DOE DIT MINSTENS TWEE WEKEN VOOR JE ACTIVITEIT. Dan is er genoeg tijd voor de promotie.
  4. Organiseer je activiteit.
  5. Stuur foto’s naar de commissaris intern, doe de financiële afhandeling en ga lekker nagenieten!’

Losse tips

  • Bewaar altijd je bonnetjes of scan ze direct in, zonder bonnetje kun je je geld niet terugkrijgen, of je nou bij Eureka of het HHP je financiering krijgt.
  • Handige plekken om te vergaderen zijn bijvoorbeeld de kamer naast de Eurekamer (die te reserveren is door op het formulier dat op de deur hangt af tekenen) of de ruimtes in de UB die te reserveren zijn via https://resourcebooker.uu.nl/.
  • Als je hulp nodig hebt kun je altijd aankloppen bij het bestuur op de kamerdagen, of door een mailtje te sturen naar eureka.sv@gmail.com
  • Mocht je activiteit bevallen zijn, dan kan je er altijd een tekstje over schrijven op de honoursblog. Stuur daarvoor een mailtje naar j.visser5@uu.nl
  • Als je sprekers hebt uitgenodigd voor een activiteit is het goed om een cadeautje te regelen, dit hoeft niet uitgebreid te zijn.