Eureka BoekenClub

EBC staat voor onze eigen Eureka BoekenClub, een commissie die uiteraard niet mag missen binnen de Honours-gemeenschap. Elke maand komen wij één keer bij elkaar in de Eurekamer om het boek van die maand te bespreken, inclusief lekkere hapjes en drankjes natuurlijk. Het is niet alleen een kans om eindelijk eens je meningen te spuien over dat ene leuke boek, maar ook om een gezellige avond te hebben met mede-Eurekanen. Je bent welkom om elke maand, af en toe of zelfs maar een enkele keer aan te sluiten. Doe je vaker mee, dan mag je ook zelf een boek uitkiezen om gezamenlijk te lezen en komt die op de lijst te staan.

Wil je meedoen aan de boekenclub, stuur dan een mailtje naar boekenclub@sveureka.nl