05-03-2019: Voorleeswedstrijd

In het kader van de Boekenweek in eind maart maakt de ConneCie er een hele maand van. Er komt namelijk een groots evenement aan: een voorleeswedstrijd! Op 5 maart, 19:15-22:00 in Drift 21, 0.03 zullen we gezamelijk genieten van geschriften. Trommel al je (boekenclub)vrienden op en spoor ze aan om hun intonatie- en stemmetjeskunsten te tonen op deze heugelijke avond. Proza of poëzie, dat maakt allemaal niet uit, eigen werk mag ook! Je kan natuurlijk ook komen om alleen te aanschouwen en luisteren. Uiteindelijk zal een publieksjury bepalen wie er met een prachtige prijs vandoor zal gaan. Het wordt een kleine, gezellige en informele setting, zoals gebruikelijk!

Zet je zelf even op  “gaan” bij ons Facebook event zodat we weten hoeveel mensen er ongeveer komen!