20-5-2020: Online boekenclub – Annihilation

oi iedereen! De poll heeft gesproken, en het boek dat de online boekenclub leest is Jeff Vandermeer’s Annihilation. Er zijn nog weken genoeg om het te lezen, want we gaan het boek bespreken op woensdag 20 mei om 15:00! Op welk platform we gaan meeten wordt nog nader bekend gemaakt, dus hou de Eureka-whatsapp groep goed in de gaten. Veel lees- en denkplezier alvast gewenst, en hopelijk tot de 20ste dan!
De 25ste wordt de filmadaptatie van het boek bekeken, gevolgd door een nabesprekingsborrel, waar gezellig over het boek en de film nagepraat kan worden.

– Patrick, Emma, en Tessa

Er is plek voor 10 mensen, en als je je aan wilt melden kun je een kort mailtje sturen naar p.a.m.vanoosterom@students.uu.nl.
Als je je hiervoor aanmeldt kun je ook gelijk aangeven of je mee kan doen met de nabesprekingsborrel na de filmavond op de 25ste.